Re: Killing Floor - Gratis i dag!

jeg er med <3 klokkeslett?

forresten ylini, prøv å huske hvor du finner ting på bakken - ting spawner fast på noen steder, selv om hva som spawner er litt tilfeldig. Etter hvert vil du vite hvor ting dukker opp, noe som er en stor hjelp.

Meg og aCiii begynner å spille ca 20.30, de som vil kan joine ;)

Last edited by Icehotflame (11.11 - 2009 20:52)

Yeah, la delvis merke til det..
Jeg sov i stad, derfor jeg ikke ble med :P

KILLING FLOOR HAR FÅTT EN AWESOME MOD

KORTVERSJON!   Defence Alliance 2
det er to gamemodes - i begge har man  nye våpen, nye classes, og man kan bygge turrets som engie.
den ene gamemodes - survival: ZOMBIENE TÅLER DRITMYE; ZOMG DU BLIR ONE HITTET AV FLESHPOUNDS.
overlev i 15 minutter, du har 3 liv.
den andre - assault: minner om ut2k4, ene laget skal ta punkter/ødelegge dem, andre skal beskytte.

LANGVERSJON
Defence Alliance 2 er navnet på denne mod'en, som gjør at man kan gjøre spille gamemodes som ligner på assault fra ut2k4. Dette er da en ganske grei gamemode, med masse nytt i forhold til kf. Man har ulike klasser akuratt som i kf, men alle gjør ulike ting. Medic er den eneste som kan hele, og engie kan bygge turrets o.l. Snipers er USYNLIG når de står i ro, så man ser bare våpenet deres. Dette er ganske fett siden du ikke vet hvor ting kommer fra, og det laget som angriper blir ofte drept så jevlig mange ganger før de klarer å cappe et punkt. (de har då god tid, så no worries.

Den andre gamemoden, som i mine øyne er mye gøyere, heter SURVIVAL.  Her har alle 3 liv, og gjett hva? det kommer zombies. Masse zombies. Hensikten er å klare å overleve i 15 minutter, noe som er vanskelig med mindre du dreper zombiene. Problemet er da at når du dreper dem kommer de flere og flere, og etter hvert sterkere også. En vanlig "clot" tåler f.eks. 3 SHOTGUN skudd før den dør, (med mindre du headshotter), og en Fleshpound tåler helt sinnsykt mye. Så mye faktisk, at det er umulig å drepe den alene hvis man ikke er engineer og har 5-6 turrets som kan blokkere den. Fleshpounds one hitter deg forresten. Mot slutten kommer en patriarch, og den er så for jevlig god. 3 skudd fra minigunnen dreper deg, og 1 slag gjør at du flyr til månen. Zombiene er med andre ord zomg mye sterkere enn deg, og de føles som zombier. Du skyter og skyter, men de dør faen meg ikke før de har mer bly i kroppen en rottent kjøtt.

GOGO DOWNLOAD YE WHO HAVE KILLING FLOOR.

Last edited by Icehotflame (13.12 - 2009 01:49)

29

Hum, this was news to me. Jeg ignorerte det der og leste bare om de nye mapsene.

Btw, jeg har nådd lvl 6 sharpshooter nu. Angrer på at jeg levelet opp sharpshooter. :<

haha sux for you.  Jeg lvler bare sharpshooter i første wave (med mindre jeg går berserk), og etter det pleier jeg å lvle whatever.

31

Exactly. :V