Topic: Serier og slikt
Hva slags serier følger dere med på? Gjerne fortell HVORFOR du ser på serien.
Supernatural >> Fet serie. Engler som sloss mot engler, demoner som sloss mot engler, mennesker som sloss mot engler, og en Gud som rekker verden en lang langefinger. Bra skuespill, meget velskrevet plot, og en dramatikk som overgår Hotel Cæsar.
Nyan Koi >> En fyr som er allergisk mot katter blir forbannet med en katteforbannelse som gjør at han må oppfylle 100 katteønsker, ellers blir han en katt. Og dør. Hvorfor ser jeg på serien? Fordi den er 50% tits og 50% pussy(cats). Nyoro~
Stargate Universe >> Fuck yeah Stargate. Tredje instans og med en mye mer dramatisk og mørkere vri enn de tidligere. Dynamiske karakterer man raskt lærer seg å elske, godt plot, også er det Stargate. What to hate?
Sanctuary >> Gode skuespillere i en serie som handler om abnormale ting. Stort pluss for å ha med både Jack the Ripper, Sherlock Holmes og Dr. Watson.
Fullmetal Alchemist Brotherhood >> FMA som er tro til mangaen, og man merker den er betydelig bedre enn den første FMA som gikk sin egen vei. Brotherhood er dypere og mye mer spennende, men med de samme gode animasjonene og stilen fra den gamle serien.
Tears to Tiara >> Like Utawarerumono så baserer den seg på et rpg-spill og har derfor en rpg-lignende historie. Funker fett. Me likes.
Family Guy, American Dad og The Cleveland Show >> Slenger dem i samme siden dem er lagd av samme geni. God humor. Dunno why.
South Park >> Trenger jeg å si hvorfor jeg ser på denne serien?